fredag 18. november 2011

Fin-fin avslutning på sesongen :-)

Årets siste stevne for Emma var jordespor i Sarpsborg og det gikk riktig så bra. Med rett vei og alle pinner i sporet samt alle fire apporter i feltet måtte det nesten bli en bra sum. Endelig!! Jeg har jo ikke akkurat vært bortskjemt med full pott på spor, vi mister som regel minst en pinne og/eller har bakspor.. Emma gjorde også en fin-fin lydighet, men reiste seg nok en gang da jeg gikk i fra med tungapporten - en gang er ingen gang, to ganger er en vane... Pytt samme, nå er sesongen over og jeg som hadde mer eller mindre planer om å gi meg med bruksen må jo bare fortsette. Med to greie stevner i rundering i høst får vi vel prøve å karre til oss en grei sum til neste år også - det hadde jo vært artig å være med på NM i rundering en gang igjen. I sporet er vi allerede godt kvalifisert - så om ingen ting uforutsett hender blir det vel Fosen-tur på oss i august... 

Fra i fjor sommer (tror jeg...) - visst ser vi proffe ut :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar