søndag 7. februar 2010

Skitur...


...i dag også - og jeg får uten tvil trimma meg mer enn jeg er vant med! Jeg tror kjærringa er litt redd hun ikke skal klare å opprettholde kondisen når våren kommer - min kondis altså, hun henger jo mest bak!

Kari har sett på terminlistene og spekulerer veldig om dagen, Bodø, ikke Bodø? Mange jaktprøver kolliderer med spora mine, også Bodø helga... Hun truer med at det blir rundering og lydighet i år, men kjenner jeg henne rett klarer hun ikke å motivere seg for lydigheta, og rundering - ja det er vi jo som kjent ikke særlig gode på!

4 kommentarer:

  1. Masse fine februar bilder :) Nydelig dag igår, masse sol, deilig. Hmmm tror vi må piske kjerringa litt så det blir lydighet på deg Emma... ;)

    SvarSlett
  2. Bodø æsj, alt for langt å ligge bak i bilen og pese - lydighet YEAH!

    SvarSlett
  3. Bodø - bodø -bodø !!! Og litt lydighet underveis ...? hæ - hørtes ikke det bra ut a ?
    Jeg synes det hadde vært kult, men moder'n mener jeg er gammel og må hvile ... ;-(

    SvarSlett
  4. Lydighet og Rundering!!
    Planen er vist lagt av muttern..

    SvarSlett