onsdag 2. desember 2009

Bøh!

Plutselig tilbake....

Jeg har virkelig ikke så mye å fortelle altså!

Vi går litt tur - men det er sånn fot-tur fordi vi har så godt av det? Hæ?

Lydighet, nei se det blir det ikke noe av - kjærringa er virkelig sløv og motivasjonsløs!

Vi får springe tvers over hele jordet og hente tennisballer - fordi vi trenger trim? Hæ? Fordi kjærringa er lat tenker jeg vi sier!!

Rundering, jepp, en gang i uka på jordet - men det er tydeligvis ikke bra nok å springe 150 meter rett ut og så sjekke litt bakover...

Korte kjappe sykkelturer - fordi jeg trenger trim? Hæ? Fordi kjærringa er lat tenker jeg vi kan si nok en gang!!

Som dere forstår er det ikke lett å være meg, i tillegg er jo "Ida så ille flink" - og jeg, ja jeg har tydeligvis ikke gjort særlig mye som gir stjerne i boka i år...

4 kommentarer:

  1. Yey, bloggings :) :) Vi syns du har gjort masse bra i år, Emma!

    SvarSlett
  2. Jjiipppiii koslig å lese bloggen din igjen Emma;);)
    Ja er dem ikke late dissa såkalte eierne våre..... her blir det også mye løping etter baller på jordet.... men egentlig synes vi det er litt gøy også!!!!
    Masse susser fra oss Gutta og matmor da (Hilde)

    SvarSlett
  3. HÆRLI !!!
    hærli å høre fra deg igjen Emma !
    Og nyt løping etter tennisballer du, det skulle gjerne Betty gjort - men hun får ikke lov til å løpe .... Og jeg tror det er kjedeligere å hvile enn å løpe e baller.... (",)
    Hilsen Gerd & Betty

    SvarSlett
  4. Kult å lese blogg fra deg igjen Emma, og ikke hør på hva Kari sier du for selv klart er du super flink, det er Kari som er lat ;)

    SvarSlett