søndag 28. februar 2010

Kari er sur...

...fordi det er "dårlig" fotovær, eller som jeg ville sagt, fordi hun er en dårlig fotograf når forholdene ikke er optimale. En god fotograf ville helt klart fått til fine bilder i dag også - men ikke Kari!


I tillegg er hun litt furten fordi det ikke er brøyta på klubben - hun har nemlig meldt oss på et lydighetskurs om et par uker og da bør vi trene. Trodde det var det vi skulle gjøre på kurs jeg?! Neida, vi må trene så Kari vet hvor dårlige vi er sier hun... Gidde å kjøre til retrieverklubben kanskje? Der bruker det jo alltid å være brøyta!


Den siste uka har vi hatt selskap - det er hyggelig og jeg kan vel si at Kari har hatt svært lite bryderi med den frøkna. Meg er hun veldig glad i - ikke så merkelig kanskje? Men jeg kan faktisk spare meg når vi er på tur altså! Jeg må forresten dele seng med henne også!Og om noen trodde vi hadde trena den siste uka så kan jeg berolige dere med at vi kun har trena spor - skispor ;-)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med 1.plassen på Retrievermesterskapet i A spor Emma! det er en Ære å stå på plassen bak deg ;) Og Lykke til med LP kurs ;)

    SvarSlett