fredag 27. august 2010

Gratulerer Olli

At Olli er en kjempeflink sporhund har jeg visst lenge, Ollis "lille" problem har jo i grunnen vært at han ikke er så god på fremadsending. Men tenk, med poeng på fremadsendinga ble det jammen i meg bronse på NM - GRATULERER!!

Selv har jeg ikke ligget på latsiden, jeg har faktisk gått et par spor siden sist! Og det er vel bare å inrømme at jeg ikke er like flink som Olli til akkurat det, men så bruker jeg å få poeng på fremadsendinga da ;-)
Fremadsending ja, når gjorde vi det sist? Mja, det må vel ha vært på konkurransen i mai det... Som dere sikkert forstår har ikke Kari akkurat prioritert lydighetstreninga i det siste, det skal bli en endring på det sier hun, men det gjenstår jo å se da! Forresten var vi på lydighetscup i går, jepp, Kari og jeg på lydighetscup!! Avansert heter klassen, og avansert skal det bli sier Kari, foreløpig var det ganske så lett. Felles dekk og sitt, fri ved fot, sitt under marsj, innkalling med ligg, hoppapport (tre) og metallapport. Jeg syntes det var utrolig morsomt og storkoste meg! Vi ble slått av et par fin-fine BC'er med noen futtige poeng - surt sier jeg, men Kari syntes det var fullt godkjent med tanke på at vi ikke har trena noe i det siste! Men kanskje, kanskje det blir i alle fall bitte litt trening til neste gang...? Og Ida, ja hun var superhunden som vanlig (æsj jeg vil spy) og slo alle Videregående hundene, den lille ufyselig lydige jakthunden!

Ellers har vi hatt besøk noen dager, en blond labradåre som skulle ønske han var var høy og mørk. Kari syntes han er eksemplarisk - øh, jeg da??

3 kommentarer:

  1. Du er jo flink sporhund Emma, ikke hør på hva mor`a di sier ;) Kult med Olli da :) Og moro for deg å konkurrere litt igjen, du som liker det ;)
    Boxerslafsgrattis.

    SvarSlett
  2. Du er jo flink sporhund Emma, ikke hør på hva mor`a di sier ;) Kult med Olli da :) Og moro for deg å konkurrere litt igjen, du som liker det ;)
    Boxerslafsgrattis.

    SvarSlett
  3. Pinner = kjøttboller Emma ;-) Bare holdt kontroll på pinnene du så vips dukker det nok opp godis ;-)

    SvarSlett