søndag 24. januar 2010

Ingen tøyposer...



... i dag, men rundering! Det er jammen ikke så merkelig at jeg blir overraska - for hvor lenge er det siden vi trena noe? I alle fall fem-seks uker!


I dag ble det altså rundering - og det var tungt! Jammen er det mye snø her hos oss - og det er kanskje derfor vi stort sett går på ski også ;-)


Og ski, ja det gjorde vi etterpå, nå er jeg god og sliten! Kari sier at jeg virkelig er seig - om jeg bare vil... Men om jeg ikke tar helt feil er ikke Kari og jeg så helt ulike der - hørte jeg motivasjon?

3 kommentarer:

  1. Jøss.... har du kommet i skikkelig blogg modus igjen Kari, så moro for oss :) Flinke dere er til å gå på ski, masse morsjon ...... Deilig for 2 og 4 beinte det.

    SvarSlett
  2. To seigskinn er en god kombinasjon, det :). Hilsen Siri & Co

    SvarSlett
  3. Flott at blogging er i gang igjen Emma !

    SvarSlett