lørdag 30. januar 2010

Å springe rundt...

... en stol eller noe er tydeligvis poppis om dagen - og det her jeg lært i dag! Hva det skal være godt for? Nei si det, det tror jeg ikke Kari helt har fått klart for seg ennå heller - men vi hadde det kult! Kjærringa tok jo nesten helt av jo!!

Så var det fint fotovær i dag, for Kari klarte nemlig å få tatt opp til flere bra bilder på lakrisen - og det er jo ikke akkurat hverdagskost. Jeg derimot, jeg ble nedprioritert i dag - men jeg er utrolig god på å trenge meg fram :-)

Også er jeg utrolig god på å fly...

Resten av bildene fra i dag ligger HER

3 kommentarer:

  1. Stol er gøy, lager særs gode agilityhunder :)

    SvarSlett
  2. lenge siden jeg har vært innom bloggen din Emmma, men dog hærli å lese mange på en gang :-) Riktig god uke ønskes deg og gjengen din, med eller uten stoler og tøyposer ;-)

    SvarSlett
  3. se der har Kari skjønt hva vi gjør når vi har stol leiken! Heldig du er da Emma for det er kult!!

    SvarSlett