lørdag 6. mars 2010

5 år!

Som dere ser starta vi dagen med en skitur - og på bildet er det rett før vi "treffer" Monica som altså var fotograf for anledningen! Se de løypene, hadde vi hatt sånt føre hver dag tror jeg jammen i meg jeg kunne blitt trekkhund også!

Etter en liten pause hjemme fikk jeg til og med trene lydighet i dag - LP-lydighet altså. Jeg er ikke så veldig flink, men vi har det morsomt!

Nå har jeg akkurat fortært et margben og har planer om å holde meg i bia-bed'en resten av kvelden - man blir da tros alt fem år bare en gang i livet!

5 kommentarer:

  1. Grattis med dagen!
    Kjempe fine løyper dere hadde da!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen Emma, håper den har vært fin! :D

    SvarSlett
  3. Grattis med dagen Emma !!! Bare ungdommen du jo,- jeg føler meg som ei gammel kjærring for tia men livner vel til mot vår'n håper jeg. Går mest i bånd enda, men får lov til å være litt løs en gang i ny og ne og da strekker jeg strikken ;-)
    ;-( blir lite kjøttbuller ut av det.....
    Hilsen Betty Belger

    SvarSlett
  4. Grattis med dagen Emma! For et herlig bilde av dere!!!

    Hilsen Tonje & Cima

    SvarSlett
  5. Litt sent men gratulerer så mye med vel overstått 5 års dag.
    Der forsvant intrykket jeg hadde av at mora di var veldig sporty. Nå fikk jeg jo se hvem det er som jobber her. Hahaha.
    Flott bilde.

    SvarSlett