mandag 22. mars 2010

Tida går fort om dagen!

Det er lysere kvelder og Kari får litt mer inspirasjon av sånt - ja så har det vært bart på plassen på klubben og det hjelper vel litt på det også! Tror jammen vi trena mer enn en gang forrige uke og det må vel nesten være rekord. Lurer på hva slags skumle planer hun har - vi trener jo på sånt som vi ikke er så gode på liksom. Joda, jeg har gjort et par fin-fine rutesendinger i det siste, jeg har både klart å hoppe og ikke klart å hoppe med den ekle metallen. De små pinnene syntes jeg er vanskelig - hver gang! Og tenk, jeg klarer ikke å få med meg om Kari sier sitt eller ligg så jeg prøver og prøver... Så har vi hatt det skitkul på innkalling, men alt sånt har sin pris kan jeg love - nå er det ikke så kult lenger! Elitelydighet, joa, vi skal vel få det til - men Kari slurver litt så det blir nok aldri mer enn greit nok. Tenk at Kari er sånn!!

Mandag og tirsdag gikk vi på ski - da var det glimrende skareføre og det gikk unna! Onsdag og torsdag plukka hun fram sykkelen fra kjelleren - det er nesten like kjedelig som skitur når jeg tråkker igjennom og de andre kruser oppe på snøen. Lørdag ble vi lurt med på skitur igjen og jeg tror jeg med sikkerhet kan si at det var vår siste skitur for denne sesongen. Det var mengder av barnåler i sporet, Kari hadde bakglatte ski og stavene hennes gikk igjennom - og i tillegg var det MYE vann enkelte steder.
Våren er her!!

1 kommentar:

  1. Så heldig dere er som har vår allerede! Pleier å være en fin motivasjonsboost det. :)

    SvarSlett