fredag 23. april 2010

En liten oppdatering!

Denne uka har vi faktisk gjort en hel del! Mandag ble det rundering igjen! Ok, jeg klarer ikke både å finne figuranter og å gå sånn som Kari vil – mandag fant jeg figuranter ;-)
Tirsdag fikk jeg et sånt passe kort spor. Mja, til venstre og det klarte jeg, Kari sa vi skulle hatt fem pinner da vi kom fram men vi hadde bare fire… Skitt au!!
Onsdag ble det innkalling, ja tenk det, innkalling uten sirkus – det hadde vi forresten på mandag også - kjedelige greier!
Torsdag var vi på retrieverklubben og tok et par øvelser med lp-lydighet, jeg syntes jeg skjøtte meg ganske så bra og jeg tror Kari var sånn passe fornøyd med meg!
I dag har vi trena rundering, IGJEN, prøvde som best jeg kunne å gjøre begge deler, altså finne figuranter og gå framover - gjett om jeg ble sliten!! Monica syntes vi skulle starte på runderingsstevnet i morgen, men etter dagens økt ble det helt stille på henne...

Ja også har vi så klart trimma denne uka også, sykkeltur både mandag, tirsdag, onsdag og torsdag + sånn disiplinert tur både torsdag og fredag. Jeg har altså ikke levd noe latmansliv denne uka heller!

1 kommentar:

  1. Fineste blomster jenta Emma :)Og latmansliv eksisterer vel ikke i huset til Kari vel....

    SvarSlett