fredag 9. april 2010

Kari kom hjem...




...tidlig fra jobb idag - og det betyr jobb og lek for meg og lakrisen!!


Først fikk vi springe litt i skogen og Kari knipsa litt bilder - det var jo rene sommeren ute og det var utrolig deilig å bade og rølpe litt i de fin-fine vanndammene!


Men så kom jobben da, spor! Mitt andre skogsspor for sesongen og jeg var jo allerede litt varm og sliten faktisk. Men jeg jobba og sleit og fant ganske så mange pinner så kjærringa var rimelig godt fornøyd med meg selv om det tok litt for lang tid. Akkurat det der med tida kan hun skylde seg selv for faktisk, jeg vil jo gå fortere men hun henger bak og ber meg ta det rolig hele, hele tiden. Slitsom er hun, men da bør hun ikke klage på at det tar for lang tid syntes jeg!!

1 kommentar:

  1. Enig med deg Emma, hun bør ikke klage på at det tar for lang tid da nei !!! Deilig med en sånn halvdag ute i sola, ser ut som dere hadde en toppers dag i vanndammene og i sporet :)

    SvarSlett