mandag 12. april 2010

To spor i helga!

Det er snart sporstevne og da er pinner og bakspor et hett tema igjen - jeg er ikke noe god på noen av delene...
To spor ble det i helga, og jeg trenger kanskje ikke si at Kari og jeg har litt ulik mening om hvilket av de som var morsomst? Lørdagens spor gikk vi nemlig i mørket, og det var kult det! Hei hvor det går når kjærringa bare henger bak og jeg får styre butikken helt selv. I går ble det et sånn "gå sakte" spor igjen og det er jo aldeles ikke så morsomt - ja til flere mørkespor sier nå jeg!

Lørdag hadde jeg liksom fullt opp, da var det rundering på formiddagen, sykkeltur med gode kompiser på kvelden og så til slutt dette sporet i mørket. Men søndagen ble liksom ikke helt min dag. Joda, jeg fikk jo det der "gå sakte" sporet tidlig på dagen men så var det den lille prinsessen som tok mesteparten av dagen mens jeg fikk ligge i bilen og sove. Eller for å si det sånn, jeg får ikke sove når jeg ligger i bilen så da Kari forslo at vi skulle trene ruta på kvelden var det ikke mye futt og fart i huet på meg - vi endte med å gå en tur bare Kari og jeg og det var deilig!

1 kommentar:

  1. Hmmm ekke alltid lett å få viljen sin Emma, men nå syntes jeg Kari er i skikkelig spor modus om dagen ikke bare jakt liksom.... kult :)

    SvarSlett