mandag 19. april 2010

Vi vant men...

...Kari er alikevel ikke fornøyd med meg - jeg har det vanskelig jeg!

Først var det spor. Og siden spora har gått til høyre de siste gangene har jeg jo forstått at de går til høyre - men på lørdag ble det også feil. Er det så merkelig at jeg blir forvirra? Jeg var litt daff og kjente meg ikke helt i form så jeg tok det en smule roligere i sporet enn vanlig - da var kjærringa kjempefornøyd! På feltet brukte jeg nesa mer enn føttene og kunne levere alle dingsene til Kari i løpet av kort tid selv om det gikk litt roligere for seg enn til vanlig. Til slutt var det lydighet. Det var også litt tungt, bortsett i fra innkallinga, da kvikna jeg til og forventet fullt sirkus - men neida ikke noe sirkus så jeg måtte stå for det selv ;-)

Vi vant men det var ikke noe å skryte av sier Kari.

I går måtte jeg sitte i bilen ganske så lenge så da det endelig ble min tur overraska jeg Kari stort! Jeg runderte nemlig en hel runderingsøkt uten et eneste bakslag (det har aldri skjedd før!!) - men Kari mumler noe om at man også må få med figurantene... Det er virkelig mye å tenke på og holde styr på for en gylden brukshund altså!!

7 kommentarer:

  1. Grattis med seier`n Emma, vi syntes du er flink vi uansett hva kjerringa sier ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer Emma! Kravstor matmor du har ;-)

    SvarSlett
  3. Grattis med seiern Emma;) Synes du er kjempeflink jeg suss suss fra Bocca;);)
    Er ikke alltid så lett for oss å gjøre disse tobeinte fornøyde!!!!

    SvarSlett
  4. Åååååååå.... EMMA !!! Det er et tøft liv, men mutter'n her syntes du var flink, hun ! Jeg synes bare du var deeeeilig *sukker henført*. Hilsen Willy

    SvarSlett
  5. Grattis Emma! Skjønner det ikke er greit å gjøre den kjærringa til lags...

    SvarSlett
  6. Gratulerer Emma! Skjønner det ikke er enkelt å gjøre den kjærringa til lags!

    SvarSlett