onsdag 22. juli 2009

Fjelltur!

Endelig var det min tur til å få gjøre noe også!

Kari sier at tåa mi begynner å se mye bedre ut og dermed fikk jeg være med på fjelltur med tre andre hunder og deres eiere! Det var nemlig fridag på tøyposekurset som Kari og Ida går på.


I går fikk jeg også gjøre litt, et feltsøk - noe jeg ikke har gjort siden vi var på konkurranse første helga i april. Og jeg gjorde en kjempeinnsats - i alle fall med tanke på at det er lenge siden...


Et spor fikk jeg også, det gikk vel sådær, Kari var som vanlig ikke helt fornøyd med antall pinner, men det er da ikke noe nytt!

2 kommentarer:

  1. Hu' derre kjærringa maser da fryktelig om alle disse pinnene ? Kan 'a ikke plukke dem sjæl 'a ??? Hilsen Babs og Willy!

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hilsen i bloggen. Ser dere er på jaktkurs, høres veldig artig ut! Stakkars Emma da, skadet seg og lite spor... ikke bare, bare! Fortsatt god sommer! PS! Jeg kunne godt tenkt med en sånn "jaktvest" som du har. Hvor har du fått tak i den? Jeg har sjekket litt på nett, men fant bare noen ganske dyre... Hilsen Rikke og Line

    SvarSlett