lørdag 25. juli 2009

Jeg er blitt litt lat...

Ett spor til har jeg gått denne uka, ellers har jeg ligget i bilen eller i senga eller rett og slett under bordet. Halvvegs i sporet ble Kari riktig så ergerlig på meg, jeg fikk faktisk kjeft og når kjærringa er på det humøret er det jo best å gjøre som hun sier - ja og da blir hun jo glad igjen heldigvis!

Kari sier at det var hell i uhell at jeg kutta meg i tåa rett før vi dro oppover til Hemsedal - ja for hun er jo som kjent litt lat! Forstår dere sammenhengen? Jepp, hun kunne gå ute og drive med tøyposegreier hele dagen og så slappe av resten av dagen uten å springe rundt på tur med meg.

Hun har hatt med sykkelen oppover men det er først i dag vi har brukt den. Tåa mi er selvfølgelig ikke helt bra ennå og det gjør litt vondt å trå på skarpe steiner og sånt. Det vil jo ta tid før den blir superduper igjen, men det gikk greit å springe ved siden av sykkelen uten at den ble så veldig mye verre!
I morgen skal jeg på treningssamling, meg og BC-kompisene mine!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar