mandag 13. juli 2009

Nok en helg som vedheng

Begynner å bli litt lei av det altså, kjøre bil i mange timer bare for å gå et par morgenturer på et nytt sted før vi igjen kjører bil i mange timer for å komme hjem igjen. Jeg har altså tilbrakt det meste av tiden med å ligge der og se på turister, hunder og hester to hele dager til ende. Forresten klarte Kari å få lurt inn en liten svært så kjapp sykkeltur lørdag kveld, det var litt deilig da!

Men heldigvis ble det andre boller i dag! Men det tar sin tid, ryggen til kjærringa er nemlig helt kæs igjen. Uff, det der må være dårlig avel altså! I dag har jeg både trena lydighet og spor - da hun endelig kom seg opp i rett. Først litt lydighet, men etter kort tid åpna himmelen seg så det ble ikke mer enn 10 minutter - men jeg er jo ikke storforlangende så det rekker for min del! Så fikk jeg gå spor, men uff det var vanskelig! Det hadde nemlig regna nesten helt bort og i tillegg gikk det en hel liten familie og rusla rundt i sporet mitt. Men vi kom oss til enden, kjærringa og jeg - kanskje ikke med alle pinner, men du verden, noen hadde vi da! Vi har liksom ferie nå, og Kari har lovet at jeg skal få trene litt - vi får nå se hvordan det blir med den saken!

Ida, ja Ida er faktisk litt sliten i dag - hun ligger inne i buret sitt og sover dypt og inderlig, en sånn kjedelig helg for meg er tydeligvis slitsomt for henne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar