fredag 17. juli 2009

Ikke noe spor i dag heller


Men i morgen, da er har hun ikke noe valg, hun har lovet - legge spor, padle, gå spor. Høres fint ut det!


Eneste problemet nå er at jeg har kutta meg i tåa, aj, aj, aj. Bandasje og sokk, går jo nesten ikke an å trå på, blir jo skikkelig invalid av sånt. Kari sier jeg kan skylde meg selv siden jeg absolutt må svømme inne i sivet....


Vi har nemlig vært på en lang paldletur i dag, mellom 2 og 2.5 kilometer, og jeg måtte selvfølgelig svømme litt inne i sivet - jada, det straffa seg, HRMPFH! Men at Kari absolutt måtte bade bare et par tre meter fra land - i den gjørma inne i sivet skjønte jeg ikke - med skoa på til og med.....

1 kommentar:

  1. Nei, sånn bading burde vel ikke vært tillatt - jeg har aldri fått bade med skoa på...
    Ikke med sokker heller - men det tipper jeg du får om dagen ;-)

    SvarSlett