torsdag 2. juli 2009

Min lyriske eier


Dette var da helt voldsomt, jeg som trodde vi skulle ha sommerferie ennå litt til. Men neida, nå er jeg akkurat kommet inn fra et spor - bare et kort ett på jordet altså, men alikevel, ett spor! Takk og lov at hun liker varmen like dårlig som meg, for ellers hadde jeg blitt redd - tror nok at hun drøyer litt med mere spor, vi er veldig svette begge to akkurat nå! Men, altså, spor på jordet og hun var helt lyrisk der hun hang bak i lina. Ikke vet jeg hvorfor, jeg rusla jo bare avgårde i et litt bedagelig tempo, det var jo trykkende varmt og ingen grunn til å forhaste seg - pinner hadde hun lagt ut også! Sporet var lett det! Kari kan ikke forstå hvorfor jeg viser fram sånne positive adferder så fryktelig skjelden, nesten som å lure henne sier hun. Men sånne treige greier er da ikke min greie, jeg vil at det skal gå fort, fort, fort, så får hun bare henge på - vi har tydeligvis ikke helt samme mening om dette. Men i kveld er hun altså lyrisk - da blir det vel mat i kveld også!

1 kommentar:

  1. Godt NM påmeldingen er sendt! Var redd jeg måtte mase litt nå nemlig;)

    SvarSlett