lørdag 7. november 2009

Jeg har allerede...

...trena i dag jeg!

Og vet du hva? I dag gjorde jeg som Gerd og Betty sa - og gjett hva som skjedde? Jeg slapp unna med bare ett forsøk!

Ble ikke bare ett forsøk på det som Kari kaller rute da, det aner jeg ikke hva er! Jeg vet jeg skal springe og jeg tror at det har noe med kjeglene å gjøre, men detta skjønner jeg ingen ting av. Og bildet, ja ser det ikke bra ut ;-)

Etterpå var det spor, og i dag hadde Kari gått på jordet der kuene har vært - det er første gang i år og i starten var det litt vanskelig i vinklene faktisk. Men så gikk det seg til og etter Karis oppmuntrende ord å bedømme gikk det ikke så aller verst i dag. Pinner og greier!

Nå skal vi snart ut på tur, og i dag er vi lovet selskap!

1 kommentar:

  1. Knall fine bilder av deg Emma, Kari er flink bak kamerat :)Og ruta kommer det vet vi ;)Sier bare 6 desember ???? ;)

    SvarSlett