onsdag 11. november 2009

Ridehus!

Jepp, i går var vi i et ridehus et eller annet sted langt borte - det tok i alle fall litt tid å kjøre dit! Jeg fikk trene på alt det jeg ikke kan så godt og det er vanskelig det - tror Kari syntes det er litt vanskelig også!

Jeg syntes det vanskeligste er den ekle, ekle metallapporten som jeg må hoppe med - den ble bare ennå eklere da jeg måtte plukke den opp fra sandet i ridehuset....

Tror Kari syntes det vanskeligste er når jeg skal sitte, ligge og stå sånn annenhver og hver sin gang, da blir hun litt frustrert selv om jeg er kjempeflink til alt det der - men allikevel blir det tydeligvis ikke helt rett...

Så har vi det der som hun kaller ruta da, det er jo ganske så kult, jeg springer litt sånn i hytt og gevær og brått roper hun bra og da får jeg ballen min - men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke roper bra hver gang...

Som dere sikkert forstår er vi ikke helt på nett Kari og jeg når det gjelder det LP-greiene!

1 kommentar:

  1. Jeg er ganske sikker på at dette er myyye bedre enn det Kari tror, altså. Du har jo svingt deg opp i elite lett som en plett, Emma :-)

    SvarSlett