torsdag 12. november 2009

Kvalitet og ikke...

...kvantitet! Kari sier at det ikke er kvantitet som gjelder om dagen, litt kjedelig men jeg får da i alle fall gjøre bitte litt! I dag ble det én hoppapport etter at vi hadde lagt ut tøyposer til Ida, da Ida hadde henta sine tøyposer (og jeg vært inne - skjønner ikke det, jeg som gjorde en så fantastisk jobb i går....) fikk jeg drive med sånn rute-greier. Tror det tok maks 10 minutter og da lå jeg selvfølgelig på ryggen og rulla meg på ballen mesteparten av tiden. Jeg er jo ikke så flink til det rute-greiene, men får selvfølgelig ballen min etter litt om og men. Sånn sent på kvelden en gang fikk jeg et par, tre minutter til med trening, snuspinner var temaet og jeg fikk bare hente to stykker - men til gjengjeld gjorde jeg det litt bedre enn i ridehuset!!

1 kommentar:

  1. Snuspinner? Er det de forb....trepinnene som vi ikke skjønner noe av?

    Nå stiger forventningene våre til det berømte comebacket ditt etterhvert som vi leser om rutetrening og metall over hinder altså:-) Ikke for å legge noe press selvfølgelig ;-)

    SvarSlett