tirsdag 3. november 2009

Bla, bla, bla.

Det er tydeligvis mørkt, vått og kaldt - for særlig mye trening blir det ikke om dagen.

På søndag trena vi ingen ting, jeg fikk bare sykkeltur på morgenen før Kari skulle på tøyposecup med Ida - ja så gikk vi en liten tur på ettermiddagen.

Mandag fikk jeg tur, og da vi kom tilbake fra tur måtte jeg hoppe med den ekle, ekle, ekle metallapporten. Siden det ikke alltid er Kari som bestemmer hjemme hos oss tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på en liten "gå rundt" taktikk - prøvde til og med flere ganger i håp om at hun skulle gi seg men NEI! Til slutt måtte jeg bare hoppe over med den ekle dingsen i munnen bare for at Kari skulle få vilja si...

I dag kasta vi oss ut på en kort sykkeltur da Kari kom hjem fra jobb - ja så avslutta vi med en seanse med den ekle metallen og hoppet igjen. Og ja, jeg prøvde meg i dag også men måtte gi meg til slutt - den som gir seg har tapt sies det, mulig Kari har hørt det der også.... Da vi kom hjem krølla jeg meg sammen framfor vedovnen og hadde planer om å snorke høylydt resten av kvelden - men så dro Kari meg ut av søvnen og sa at vi skulle ut og rundere. Jaaaaa, det var helt bekmørkt ute altså!! Men fytti, da vi endelig kom ut og jeg fikk springe i mørket og plaske i gjørma og finne Karis kompiser i tur og orden angra jeg ikke på at jeg ble med - det var skitskøy så jeg håper det blir en vane!

4 kommentarer:

  1. Rundere i mørten har jeg aldri prøvd før,men det hørtes moro ut......
    Så du noen spøkelser i skogen i mørket da ???? Det hadde jeg gjordt ;)

    Boxerslafser....

    SvarSlett
  2. Spøkelser? Det kalles figuranter!!

    SvarSlett
  3. Betyr hopping med metallapport at du skal gjøre comeback i LP-ringen? Eller er det en del av dette bruksgreiene som vi ikke kan noe om? Hadde jo vært fryktelig moro å se frøken Fres i eliteringen!

    SvarSlett
  4. Comeback og comeback - må man ikke ha gjort det bra for å gjøre comback?
    Men ja, jo, kanskje vi skal fjase litt i LP-ringen utover....

    SvarSlett