mandag 9. november 2009

Treeeening!!

Det er så kult!!

Vi hadde et lite maraton på gang Kari og jeg på søndag formiddag - det virka som om Kari skulle rekke alt i løpet av kort tid. Først en sykkeltur bare Kari og jeg, så var det rett på spor - i skogen! Eller forresten, skogen har de jo hogd ned så sporet gikk bokstavlig talt over stokk (og litt stein). Det ble selvfølgelig noe mer klaging fra Kari, hun er helt klart ikke så mobil i sånt terreng som jeg er ;-) Men sånn alt i alt oppførte hun seg ganske så fint og til gjengjeld fant jeg nesten alle pinnene til henne! Da vi var feridige med sporet måtte jeg hoppe med den ekle metallapporten igjen - men jeg gjorde det med en gang og slapp unna med den ene gangen, kult!

I dag har jeg vært ute og lekt med folk i mørket, Kari og kompisene hennes kaller det rundering. Når sant skal sies er det vel ikke helt i tråd med sånt man tenker på når det er snakk om rundering - men kult er det!!

1 kommentar:

  1. Imponert over hvor mye Kari rekker over, sykkeltur, spor og jakt på samme søndag, *PUH* sier nå jeg............. Hmmmm er det Pepsi Max en som gir deg all energien tro ?????

    SvarSlett