søndag 13. september 2009

En aktiv helg...

...er over, jeg har fått gjøre en hel masse og er kjempefornøyd med det og selvfølgelig er jeg veldig fornøyd med utførelsen!

Lørdag morgen starta vi med en kort runderingsøkt, nå har ikke jeg trena rundering siden sommerferien igjen så det var jo på tide! Ikke så veldig langt og ikke så veldig mye, men litt - og det var kult! Etterpå fikk vi plaske rundt og rundt i Tunevannet før vi satte nesa mot Drøbak og Ås. Der var det lydighet og spor på timeplanen. Jeg fikk til og med trene på ruta! Om det er lenge siden jeg trena rudnering, ja så må det ha vært i mitt forrige liv at jeg trena ruta - nesten to år ER lenge! Men jeg har jo ikke noe problem med å finne ruta, det er jo hele fire kjegler å velge mellom, jeg tester en og en og til slutt blir gjerne Kari fornøyd.... En fremadsending, en kryp, litt fri ved foten og stå, sitt, ligg ble det også - og fremadsendinga var helt klart den øvelsen Kari var mest fornøyd med! Så bar det avgårde til et jordespor som hadde ligget og kost seg i sola i to og en halv time og som ikke Kari hadde lagt ut. Wow, det var vanskelig! Et skikkelig jobbespor, ikke klarte jeg å ta ut retningen og ikke fikk jeg spist alle kjøttbollene - gjett om det ble spor på meg i dag da?

Ja selvfølgelig ble det jordespor i dag også! Men først en runderingsøkt igjen, og i dag ble det litt lengre og litt mer seriøst. Kjempemorsomt med leker og kule folk i skogen! Sporet hadde Kari lagt ut hjemme på "vårt" jorde - og det gikk selvfølgelig bra! Jeg fiksa retningen og fikk spist alle kjøttbollene!

Kjersti Ørgersen Hartman tok de fine bilende av meg på lørdag!

2 kommentarer:

  1. Takk for en hyggelig lørdag med fin trening. Så fin forsiden ble, hyggelig at du likte bildene av dere :o)

    SvarSlett
  2. Hærli å høre du har hatt en fin helg, måtte du bare klare å holde Kari igang nå da (",) Ha en flott uke - snart er det helg igjen :-)

    SvarSlett