lørdag 19. september 2009

Lurer på....

... hva mer jeg skal utsettes for i dag!?

Først var vi nemlig på kjøpesenteret og gikk spor på asfalten - jeg trodde vel ikke mine egene øyne jeg heller, men visst, det var spor der, om jeg bare tok det med ro og brukte nesa. Lett? Neeeei, veldig vanskelig, og jeg ble så sliten! Forsøkte meg noen ganger med et lite kenguruhopp, først rygge en meter, skrike til og kaste meg framover - virka dårlig!

Bildene viser et par stykke som er bare bitte litt bedre enn meg på dette ;-) de skal nemlig opp til godkjenning i HV på sånne spor snart!

Etterpå bar det rett til skogs, der trena vi rundering. Kjempeskøy, men du verden så slitsomt det var også. Kari påstår fortsatt at jeg ikke er den helt store runderingshunden, men skam den som gir seg!

Etter en fellesdekk kjørte vi hjem, og her er det vel best å sove og slappe av i tilfelle Kari kommer på at vi skal gjøre ennå mer i løpet av dagen....

3 kommentarer:

  1. Hei Emma
    Det er godt å se at du også får noen utfordringer i hverdagen, og at ikke all tid går med til Lakrisen ;-)

    Hilsen
    Cima

    SvarSlett
  2. Det var litt vanskelig med asfalt spor men moro da.........

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! :-) Ja, de er jammen like de to goldnene våre!

    Asfaltspor så vanskelig ut!

    SvarSlett