tirsdag 8. september 2009

Noen som savner meg?

Jeg slipper liksom ikke helt til om dagen!

Men, den ekstra lille svarte lakrisen vi hadde i hus noen dager dro heldigvis hjem igjen på lørdag kveld!

Selv fikk jeg ikke annet enn en time i hagen med ekstra-lakrisen på lørdag - Ida og Kari var nemlig på retrievermesterskapet hele dagen. Men søndag, etter at Ida røk ut og mista finalen fordi hun måtte overtales til å ta anda i semifinalen, ja da fikk jeg endelig gjøre litt igjen! Ok, ok, Kari sier at Ida ikke har sett en eneste and på ett år og at det var derfor hun ikke ville ha den med en gang. Sånn er det hver gang lakrisen gjør dumme ting, da er det plutselig Kari sin feil - men gjett hvem som får skylda når jeg gjør saker jeg ikke kan.....

Men, så var det søndagen da, springmarsj ved siden av sykkelen - heldigvis bare en kort runde. I tillegg var vi i Tunevannet en halvtimes tid og helt til slutt den kvelden gikk jeg spor på asfalten - mmmm vanskelige greier!

I dag har jeg fått hente en tøypose! Jepp, jeg var "prøvehund" for jaktcup-dommeren og endte opp med å få hente en eneste tøypose - jeg syntes jo selvfølgelig at det var alt for lite, men det er ikke jeg som bestemmer alt hjemme hos oss!

1 kommentar: