tirsdag 1. september 2009

Ennå mer....

...spor!

Kari var jammen effektiv i går, hun var bare så vidt innom etter jobben før hun forsvant ut igjen. Da hun kom tilbake var det først Ida sin tur - og det var tøyposetrening ja, akkurat det er litt urettferdig altså....

Men da de strena inn døra igjen var det tydeligvis og heldigvis min tur, og jeg skulle få gå spor! Såå kult, for nå begynner Kari å bli litt mer fornøyd med meg - hun mumler noe om samarbeide og ro, ro? Ja, ja, samma det, hun hadde seks kjøttboller i lomma da vi gikk ut og gjett hvor mange som var igjen i lomma hennes da vi var ferdige med sporet? INGEN, ingen, og gjett hva det betyr!!

Etter sporet måtte jeg springe ved siden av sykkelen og var rimelig godt fornøyd med kvelden da Ida og Kari la ut på en liiiiten "joggetur".

3 kommentarer:

  1. Du er så heldig som får gå spor, jeg har ikke fått gå ett eneste spor siden Voss jeg, men Amy har gått mange .... :(

    SvarSlett
  2. Flinkeste Emma det som plukker pinner :o) Så hvis kjøttbollene gjør susen så vet jo Kari hva hun har å gjøre ;o) Fine bilder av deg i sporet Emma i forrige blogg :O)

    SvarSlett
  3. Stakkars, stakkars, Arwen! Men om det er noen trøst, jeg har ikke fått trena noe annet siden Voss...

    SvarSlett