torsdag 24. september 2009

I går hadde...

...Kari litt sånn kort dag på jobben igjen - og det betyr spor på meg. Jeg tok en sjanse og gikk til høyre, har gjort det mange ganger i det siste - det har i grunnen vist seg å ikke være så veldig smart :-/

Når det gjelder pinner er jeg helt klart bedre på jordene enn i skogen, Kari påstår at jeg gikk riktig så fint over en av dem i går, kan ikke skjønne det!

Vi var en tur på jordet også, der fikk jeg lete dingser - der var jeg ganske så flink i alle fall!

Litt lydighet ble det også tid til i går, på klubben, og siden Kari ikke akkurat liker seg så veldig godt på grusen ble det ikke så mye. Men jeg fikk forklart at hodet skal være nede på fellesdekk - jeg har nemlig lurt meg unna noen ganger i det siste. Vi har trena med en hund som syntes det har vært ekkelt med skudd og fellesdekk og dermed har Kari oversett mine små friheter - i går ble det andre boller!

Om jeg ikke tar helt feil blir det vel litt lydighet i kveld også, og kanskje, kanskje det ikke blåser så mye - da får jeg svømme litt!


1 kommentar:

  1. Lykke til i helgen Emma :o) Og pinner finner du jo når det er alvor så det ekke noe problem ;o) Toppers at Kari ikke bare har jakt trening på hjernen ;o)

    SvarSlett