torsdag 10. september 2009

Ingen kjøttboller...

... igjen i dag - men det var fordi jeg fikk to til slutt ;-)

Men først var vi et par timer i skogen og sprang tulling, Ida og jeg altså - Kari var mer sivilisert og plukka litt sopp! Etter en kort pause hjemme var det på'n igjen, først 35 minutter svømming og helt til slutt en kilometer spor på jordet. Ikke så merkelig at jeg gikk feil vei i dag, jeg var jo sliten i både kropp og sjel!


Kari hadde altså lagt ut spor til meg før vi var ute og svømte, og det gjorde hun uten å være helt forberedt - hun hadde ikke med pinner og måtte bare ta noe vi hadde i bilen (heldigvis har vi mye rart i bilen....). Her er dagens fangst:

Og den pinnen jeg mista var litt mindre enn den lille jeg fant - ikke så merkelig at det ble to kjøttboller til slutt da?! Nå er det kvelden, og jeg er trøtt!!

1 kommentar:

  1. Hmmmm Kari ikke forberedt ??? Går det an a ???
    .............. ;o) Flinkeste Emma det :) 2 timer i skogen hørtes deilig ut :)

    SvarSlett