fredag 14. august 2009

10 av 12 i går

og 7 av 7 dag - bør jeg nevne at Kari her litt mer fornøyd da?
Rundt 700 meter med kompiser på alle kanter i går, bare 400 meter og helt alene med Kari i skogen i dag. Hun kom nemlig hjem tidlig i dag også - hun kaller det luksus men det er jeg som må slite med henne hele dagen!


Trena et par lydighetsøvelser i dag også, blider ble tatt av meg også, men kameraet er tydeligvis tomt for strøm så blidene kommer ikke før vi har fått lada. Nå ligger vi altså til lading både kamera og jeg!


Men nå er i alle fall kamera lada:

Ikke helt fornøyd med fri ved foten om dagen, for langt fram og litt på tvers sier Kari - og jammen var et par av bildene avslørende....

Innkalling med ligg.....

2 kommentarer:

  1. Så flink du er Emma, ja det er ikke lett å få dissa kjerringene til å bli fornøyde!!! Men jeg vet på NM finner du alle pinnene så tenker jeg hun glemmer alt detta pinne styret for en stund jeg!!!!
    Suss Bocca

    SvarSlett
  2. Kjærringa har gått tom for merkebånd nå så det er mulig det blir litt mindre pinne-pes de nærmeste dagene. Og når neste helg er over blir det vel stille på ho igjen!
    Suss fra verdens deiligste blååååndine

    SvarSlett