mandag 24. august 2009

Hore, jeg?


Jeg har hørt at horer tar seg betalt, jeg kan love at jeg ikke hadde noen som helst plan om å ta meg betalt i helga - billig, nja kanskje....


Men dere skulle bare sett, det var så vanvittig mange lekre hunder på Voss! Tervueren er virkelig en rase som faller i smak, gamle Tzar på 15 år er f.eks. helt bedårende, for ikke å snakke om sønnen hans, wow! Ja så har vi Kiara da, ei riktig så lekker schäfer-berte, Betty, Arwen, you name it!! Og Miro som sang så vakkert til "ja vi elsker"!


Ikke så merkelig at jeg ikke hadde så mye tid til andre ting da! Allikevel sier Kari at hun er fornøyd med sporet - det er helt sikkert bare fordi jeg måtte gå rolig, rolig, rolig den siste halvdelen! Og lydigheta er hun faktisk også fornøyd med, bortsett i fra at hun sier jeg aldri har gått så dårlig (med dobbel strek under dårlig) fri ved fot, so what? Spiller vel ingen rolle det, noen sier vi hadde beste lydighet i år også!

Gratulerer så masse til Bamse og Pippi:

Og for ikke å snakke om Betty og hennes superkule eier som ga meg like mange kjøttboller som jeg hadde funnet pinner og dingser - noen hvisker i øret mitt at det kunne blitt ennå tre kjøttboller.... Betty er nemlig en skikkelig bra rundeirngshund - og fikk sølvmedalje for den innsatsen!


Etter sju timer i bilen var vi hjemme igjen, og i dag har vi bare slækka i tillegg til en svømmetur da.

3 kommentarer:

  1. Hei Emma!
    Jeg synes du var veldig flink og ikke minst VAKKER i helga! Drømte om deg i bilen hjem jeg!Mamma'n min sier at jeg skal se og lære av deg, for hun ønsker seg også en hund som går så bra lydighet i konkurranser!!
    Stor suss på snuten fra Miro.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ett flott spor og lydighet, ekke lett når man er høyløpsk og konsentrere seg om det man skal selv under ett NM.Flinkeste Emma det som plukker pinner når det virkelig gjelder, Grattis.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med innsatsen for oss også! Hilsen Rikke og Line

    SvarSlett