lørdag 15. august 2009

Siste innkalling i går

Vi var ute og sykla på formiddagen i dag, Kari hadde med GPS'en og det viste seg at runden vår ikke er mer enn 7 kilometer - skal si hun ble litt skuffa over at det ikke er lengre.

Da det hadde begynt å regne sånn skikkelig var det svømming på timeplanen, så bar det rett fra svømmetur og til litt lydighet. Etter innkallinga i går sa vår treningskompis "det var den siste før NM" - jaha, da blir det ingen flere innkallinger før neste søndag. Jeg tror kanskje ikke det var fordi den var så strålende, men fordi både Kari og treningskompisene våre har innsett at den aldri kommer til å bli helt strålende.... Etter dagens trening kan jeg love at det blir mer fot! Kari og jeg får ikke helt stabla føttene - da blir det mer trening på sånt framover altså. Vi hoppa naturlig nok over innakllinga og etter fremadsendinga sa Kari "bedre kan det vel ikke gjøres" - er det mulig med sånne positive uttalelser fra den kanten? Blir kanskje ikke så mange av dem fram til neste helg heller da! Men mer fart i ræva på tungapporten skal vi tydeligvis prøve å få til - for å si det sånn "jeg tro'kke det".

Vi avslutta med et lite søk etter dingser ute i gresset, jeg fikk sitte og se at de la ut dingsene og at Pippi henta dem inn så jeg var klar!!

Nå har vi inntatt horisontalen og Kari har fyra opp i ovnen, det er helt klart avslapping som står på timeplanen utover kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar