onsdag 5. august 2009

Fridag for Kari

ja det betyr hard jobbing for en liten golden retriever! Og i dag ble det virkelig hard jobbing kan jeg love.

Først bitte litt lydighet og det er posisjon som tydeligvis er tema om dagen - Kari sier jeg har endra posisjon i vinter og det er ikke pent å se på. Men uff da! Skjønner ikke helt jeg, men noe er altså feil og jeg forstår ikke helt hva.

Etterpå var det spor, og fytti, det var vanskelig det. Jeg jobba og sleit og enda var ikke kjærringa fornøyd - ok da, jeg var kanskje litt ukonsentrert også, men det var vanskelig altså. Kari sier at jeg mista halvparten av pinnene også, humtidum, pinner? Hun kunne jo prøvd selv, etter en hel uke med superfert på Myking er det ikke så merkelig at jeg syntes det var vanseklig å komme hjem til dette igjen!

Heldigvis fikk jeg avkjøle meg med et bad og litt svømming etter sporet, og det trengte jeg!

Men Kari ga seg ikke, hun la ut ennå et spor, svært så kort denne gangen, og ikke ble det gammelt heller. Vel, jeg gikk tydeligvis over et par pinner (av tre), men sporet var enklere - selv om et par sauer forsøkte å angripe meg.....

Nå i kveld har Kari og jeg vært ute en liten tur og jeg fikk lete dingser i skogen. Hun var vel ikke helt fornøyd med tempoet mitt, jeg har nemlig slått av litt, men jeg fant jo alle dingsene så da bør hun være fornøyd!

I morgen skal hun heldigvis på jobben igjen, da får jeg heldigvis sove hele dagen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar