tirsdag 4. august 2009

En fridag

Ja det er helt sant, jeg fikk en fridag i går! Den var vel egentlig etterlengtet så jeg skal ikke klage. Jeg trodde nemlig jeg skulle ha fridag på søndag, men da ble det jammen i meg litt trening da også. Først en padletur - det er jo veldig lenge siden så det var deilig. Sånn utover kvelden fikk Kari ånden over seg og plukka fram sykkelen - de har jo hogd bort all skogen bak huset så om vi skal trene må vi faktisk forflytte oss litt (ikke langt altså). Men hun valgte sykkelen og rett oppe i skogen slengte hun ut noen dingser som jeg skulle søke opp. Etterpå gikk ferden videre til hundeklubben der jeg fikk trene fri ved foten, et hopp og en stige før vi sykla hjem igjen. En sånn passe kort treningsøkt! Men i går, mandag, da fikk jeg hvile hele dagen. Håper det blir litt trening på meg igjen i dag - jeg tror det!

1 kommentar:

  1. Stakkars deg Emma, nå er det "treningsleir" på deg. Tja ekke lett å finne disse dumme pinnene altså..... men du får skjerpe deg til NM og plukke alt du finner ;o)

    Ha en god sovedag idag ;o)

    SvarSlett