søndag 16. august 2009

3 av 7......

Hu, hu, det var vel ikke særlig oppløftende.

Men sjekk her, vinkel sier nesa mi....

Og vinkel var det!!

Så blir jeg ille sliten av å gå spor, sjekk tunga mi her!

Og endelig, et bilde der jeg går sånn som Kari vil - nesa i bakken og tunga inni munnen!

Heldigvis fant jeg den siste pinnen sånn at vi kunne dra litt med leka mi!

Men selv om jeg ikke er særlig god på å gå spor er det liten tvil om at jeg er den vakreste - der er i alle fall Kari og jeg enige!

8 kommentarer:

  1. Ja vakker er du Emma, og du driver ikke å gjør Kari nervøs nå før NM vel ? Neste søndag tar du med alle pinnene ikke sant ? Jeg lover deg 1 stk godis for hver pinne du gir til Kari i sporet ;-) Avtale ?
    Hilsen Gerd og Betty
    ps - Betty tok 3 av 5 pinner i dag hun da, men det gikk fort fort fort så hvordan tunge så ut anes ikke ......

    SvarSlett
  2. Godis! Vaffel! Kyllingfilet! Grillpølser! Jippi, jeg er klar, AVTALE!

    SvarSlett
  3. Det er klart Emma plukker pinnene på NM, hu ekke dum den blonde, for når det virkelig gjelder det er da man plukker pinner...... ikke sant Emma ???

    SvarSlett
  4. Klart Emma presterer når det gjelder! Lykke til på NM!

    Hilsen Therese og Enya

    SvarSlett
  5. Emma har alltid vist; nesten alltid best når det gjelder. Så også i år, tenker vi. her i Drøbak er vi i ammetåke, og må bare huske å si LYKKE LYKKE til til helga, Vi gleder oss til rapport hilsen 3 store, 5 firbente og 8 bittesmå også med fire bein

    SvarSlett
  6. Vi gleder oss til jaktgolden på pallen i år også :)

    SvarSlett
  7. Vi ønsker også lykke til i NM - og kjenner vi deg rett så går det nok bra denne gangen også :). Hilsen Siri & Co

    SvarSlett
  8. Bare gjør som du pleier Emma, gi jernet når det teller :-) Vi ønsker dere lykke til i helgen, og heier hjemmefra!

    Hilsen Monica

    SvarSlett