mandag 10. august 2009

Gnistrende!

Jepp, i dag fikk Kari se en litt annen gyldenpels igjen, etter noen timer på øret mens Kari var på jobb var jeg klar for litt futt og fart igjen. Først var vi ute og svømte litt, deiligste måten å trimme på det!

Et par lydighetsøvelser ble det også, og jeg var på hugget - kanskje litt vel mye sa Kari, HØ, hun blir da aldri fornøyd!

Vi avslutta kvelden med et slepespor, ja altså et sånt der jeg springer foran og viser vei og Kari henger bak og skriker ROLIG!! Sporet var rimelig ferskt og ikke særlig vanskelig akkurat, jeg hadde ingen problemer med å la halvparten av pinnene ligge igjen i skogen heller.....

4 kommentarer:

  1. Ukei - det er DET som er slepespor ja *ler*.

    Siri :)

    SvarSlett
  2. Bra Emma! Jeg visste heller ikke at det var det som var slepespor :) Stå på!

    SvarSlett
  3. Hahaha, artig definisjon av slepespor :-)

    Tonje & Cima

    SvarSlett