lørdag 29. august 2009

Spooooor?

Helt utrolig, siden vi ikke har trena noe som helst denne uka ble det hele to spor på meg i dag? Ble litt overraska kan jeg love! Men, når det er sagt så bør jeg vel være den første til å innrømme at jeg kanskje ikke løste oppgaven med glans - det var nemlig rimelig vanskelig i dag! 1.5 timer gammelt jordespor i full storm eller noe sånt, ja, ja, det blåste nå i alle fall noe helt vanvittig.....

Sporoppsøk, nei jeg fant ikke noe spor jeg, måtte ha litt hjelp! Så snubla vi oss gjennom med hele 4/7 pinner....

Det andre sporet ble bare 1 time, men like vanskelig! Måtte ha hjelp til å finne sporet denne gangen også, og snubla oss gjennom gjorde vi men bare 3/8 pinner. Fordelen? Jo, jeg tror det blir spor i morgen igjen!!

3 kommentarer:

  1. Smart Emma !!! Slik holder du Kari igang ;-) hi hi, brått en dag subber du med deg alle pinnner ikke sant ?
    Hilsen Betty

    SvarSlett
  2. Holder med Betty - det der var en smart strategi! Tror jeg skal gå tilbake til å gå skikkelig dårlig jeg også - kanskje det blir mer skogstrening og ikke så mye av den derre himla kjedelige apporteringen og sånt skit...

    SvarSlett
  3. Bra jobba Emma det er akurat sann jeg gjør med det "henge" jeg har bak i lina også;);) Hva tror dem lissom?? Akurat som vi ikke har skjønt det.... lønner seg jo ikke å finne alle pinnene da blir det jo bare mindre trening på oss å mer på de andre firbeinte her i huset!!!! nei vet du hva..... kos deg på jordet imorgen også du Emma;);)
    Masse susser til deg fra meg(Bocca)

    SvarSlett