torsdag 22. oktober 2009

Aktiv dag i dag.

Kari kom hjem fra jobben sånn midt på dagen - skal si Oskar ble litt snopen, han hadde nemlig rigga seg til i Bia-bedden sammen med meg, og jeg tror han hadde planer om å tilbringe noen flere timer der....

Jeg fikk kjørt meg i dag, først var vi i vei og merka sporoppsøk - ja, sånne som går til høyre eller venstre!! Det skal jo være konkurranse i helga og Kari skal visst legge spor både til høyre og venstre ;-) Håper de bare har til høyre på søndag - for da skal jeg starte!!

Vi fikk trena litt lydighet i dag også, og Kari sier jeg viser tydelige tegn på å ikke være gjennomarbeidet - hva nå det betyr? Det var noe med stå på innkallinga som tydeligvis skal være ligg, men hallo, vi har jo bare trena innkalling-stå og så ferdig, åssen skal jeg kunne vite at det skal være ligg også da?

Spor ble det så klart også, og i dag gjorde jeg som jeg bruker, gikk til høyre og i dag var tydeligvis det helt i orden. Men pinner? Kan vel si så mye som at antallet er stabilt....

Etter at vi hadde slækka litt inne framfor ovnen skulle vi ut på sykkeltur, og den ble avslutta med at Kari sykla på jordet og la igjen tennisballer til meg og Ida - nå er jeg sliten og har ingen planer om å gjøre mer i dag ZZZZZZ.....

3 kommentarer:

  1. Kan du ikke fortelle hun Kari at alle sporene SKAL gå til høyre, at sporet skal gå helt ute ved markøren og alle pinnene fint stablet ca 10m fra sluttsløyfen??

    /Talli terrorist

    SvarSlett
  2. Hun er helt håpløs, bare virrer både høyre og venstre helt uten mål og mening. Jeg har virkelig forsøkt men når ikke inn i den skallen hennes!
    Beklager Talli, jeg kan ikke hjelpe deg....

    SvarSlett
  3. Masse kule action bilder av deg og Ida. Og lykke til på søndag, om oppsøket går til høyre eller venstre så fikser du det nok, men stram opp Kari så hun tar sin del av pinneplukkingen ;o)

    Boxerslafser

    SvarSlett