torsdag 1. oktober 2009

HA!

I dag kom jeg på det akkurat i siste lita - spor, ja det går til venstre. Puh, jammen bra jeg kom på det, for kjærringa lyste som en sooool etterpå! Hva jeg har lært? Ikke vet jeg! Spor går til høyre og venstre i hytt og gevær, noen ganger går det til høyre - men som oftest når jeg vil til venstre, ofte går det til venstre men da går jeg høyre. Ja men da forstår jeg :-/

Siden vi skal på konkurranse på lørdag også måtte vi ta et lite røsk ute på den grønne gressmatta sa Kari. I dag var det sitt vi skulle trene, søndag ble hun jo så glad da jeg henta metallen fort og effektivt - i dag var det ikke sånn.... I tillegg fikk jeg masse ros for at jeg reiste meg opp på krypen, ja eller i alle fall da Kari sa sitt. Nå er det kvelden for oss, vi har nemlig vært ute og gått en lang tur i dag også!

5 kommentarer:

  1. Dere trener og står på ser jeg. Ønsker dere lykke til i helga!
    Hilsen
    Jannicke og BC-gutta

    SvarSlett
  2. Stå på Emma, det skal ikke være lett :-)
    Her på Hønefoss venter det noen godiser på deg.... Og en ekstra hvis du velger riktig vei på sporet ;-)
    Gerd

    SvarSlett
  3. Lykke til i helga, du får prøve å gjøre kjerringa glad, voff Frez

    SvarSlett
  4. Godis på Hønefoss?
    Wow, jeg skal gjøre så godt jeg kan - men det er ikke alltid det rekker...
    Ryktene melder om snø, så da bør Kari være til litt hjelp syntes jeg!

    SvarSlett
  5. Det där med spårupptag är inte lätt. I Ciders hjärna går alla spår åt höger. För det mesta...
    Jo, jag stryker mig från tävlingen imorgon. Jag är lite sliten... Men jag lovar att jag återkommer till Norge o tävlar nästa år!!!
    Lycka till!

    SvarSlett