onsdag 28. oktober 2009

Det tar jo helt av...

...det ferie-greiene!

I dag hadde Kari sånn halv feriedag igjen - og da er det ikke noe hvilehjem for Ida og meg kan jeg love!

Ida var på jordet og henta tøyposer, så fikk jeg komme ut på jordet og drive med ting jeg ikke kan. Snusapportering, ekle, ekle, ekle tynne metallapporten, hytt og gevær apportering og kjegle-fest. Kan trygt si jeg var sliten i min lille blonde hjerne etter bare kort tid!!

Takk og lov hadde Kari lagt spor til meg også! Åååå snille Kari! Det ble selvfølgelig bakspor for det dumme sporet gikk til venstre..... Men, i dag gjorde jeg så godt jeg kunne og gikk i akkurat sånn tempo som Kari ønsker - men tror dere jeg fant noen flere pinner av den grunn? Nopp! Da er vel det oppløst og vedtatt at det ikke er tempoet som avgjør om jeg finner pinner eller ikke. Men jeg må nok innrømme at det var litt behagelig, for jeg var ikke så sliten som jeg bruker å være! Og det verste av alt, vi brukte ikke noe lengre tid enn vi gjør når jeg freser rundt med Kari hengende på slep. Kari påstår til og med at vi bruker kortere tid - akkurat det der har jeg vondt for å tro altså!!

I tillegg til alt dette har vi gått en times tur og vært på retrieverklubben. Der fikk jeg trene bitte litt fri ved fot - og det kan jeg jo! Så var det Ida sin tur til å trene fot, fot, fot og fot, litt kjedelig kanskje - men så er hun vel ikke så god som meg da.....

2 kommentarer:

  1. Ha- ha- ha .....Ferie og ferie !!! men en halvferiedag er jo ferie da.... ;)

    SvarSlett
  2. Er innom og leser Emmas blogg titt og ofte. Smiler like mye hver gang. Hun er skikkelig flink til å ordlegge seg altså:o)

    Anita

    SvarSlett