mandag 26. oktober 2009

Jupp,...

...da var den korte sesongen over - og for vår del ble det en brå slutt. Jeg fiksa rett og slett ikke sporet! Noen hadde kjørt med 4-hjuling i sporoppsøket vårt, da sleit jeg noe veldig og det ble ikke mange poeng igjen. Da den hadde kjørt i en vinkel også ble det bare surr og vi kom til slutten med tre pinner og alt for tidlig.... Kari syntes tydeligvis ikke at jeg skulle få gå lydighet og felt i dag så jeg fikk på meg dekken og måtte ligge i bilen.

Det har ikke helt vært vår høst i år, selv om vi glimtet til i Torsby. Og jeg er jammen ikke sikker på om vi kommer sterkere tilbake til våren heller. Kari syntes kanskje det kunne være greit om vi ikke klarte å kvalifisere oss til NM - det er for langt og blir for dyrt påstår hun. Men jeg vil jo gå spor!! Hun mumler nemlig noe om lydighet igjen...

6 kommentarer:

  1. Isj da Emma ....
    Men du må virkelig prøve å overtale Kari til mer spor ! Betty og Gerd ønsker virkelig det altså, stå på Emma så skal vi støtte oppunder så godt vi kan med Dumle, rosa lys og kjøttboller ;-)

    SvarSlett
  2. Usj da, men lydighet er moro det også :) Så får du overtale kjerringa til å teste litt agility!

    SvarSlett
  3. Jeg skal vist bare trene lydighet-lydighet framover. Muttern har satt opp stevner i sarp som kommer til våren alt hun. *gærne damen som tror jeg lærer ruten til den tid*

    Blaze

    SvarSlett
  4. Etter en liten "ferie" blir det nok både lydighet og spor på deg Emma ;o) Kjenner hu dærre kjerringa di altså........
    Synd med den firhjulingen i sporet ditt, skjønner godt at det sporet ble litt vanskelig ja når de klarer å kjøre i både oppsøket og midt i en vinkel :(

    SvarSlett
  5. Stakkars deg Blaze, lydighet-lydighet - og ikke spor? Stakkars, stakkars deg!
    Jeg er kanskje ikke så veldig bra på å gå spor alltid - men jeg syntes jo det er veldig morsomt. Håper det hjelper med rosa lys og Dumle og at du har rett Kjersti!!
    Men agility, nei da må jeg nok komme en tur over fjorden - alene....

    SvarSlett
  6. Oioioi - den derre kjærringa snakker bare - det blir nok helt sikkert spor til neste år også - det tror iallefall vi !!! Hilsen Babs og Willy!

    SvarSlett