onsdag 21. oktober 2009

Strategien...

...virker! Jeg fikk gå spor i dag også, men ikke før det var blitt mørkt.

Jeg prøvde meg på venstre i dag, og det var jammen i meg vellykka - ikke forstår jeg forskjellen, men Kari ble nå i alle fall ganske så glad! Men det varte jo ikke så lenge da, for pinner - ja se det ble det veldig lite av...

Da Kari kom hjem fra jobben var det bare full fart med litt mat, så var det Ida og meg for alle penga! Først gikk vi en kort tur med feltsøk sånn omtrent halvvegs, jeg fikk jobbe og Ida så på ;-) Da vi kom hjem fikk jeg springe over jordet og hente noen tennisballer før jeg ble stengt inne for litt avslapning mens Ida var ute og henta tøyposer. Så var det rett på klubben, og der var det jammen i meg stille! Men Kari og jeg fikk da trena bitte litt vi, kanskje ikke akkurat det Kari hadde planlagt, men morsomt var det! Da vi kom hjem igjen var det jo mørkt og langt på kveld - det var altså da vi gikk spor. Kult med sånne dager!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar