fredag 23. oktober 2009

Jeg kan...

...det der med å overraske - ja og imponere litt!

Rett vei og alle pinner - du tror det ikke før du får se det! Og Kari, ja hun er helt målløs og kaller meg for de fineste ting - så avslutter hun med drittbikkje :/

Hun påstår at jeg er det mest ustabile vesenet hun vet om og at jeg gjør det så vanskelig for henne, men jeg er en hund og jeg tenker på MEG! Hadde jeg ikke glimta til sånn en gang i blant hadde jeg endt opp som turhund - hadde jeg glimta til hele tiden ville hun aldri blitt så glad som hun ble i dag.....

2 kommentarer:

  1. Kjære Em
    Noen ganger river disse kjerringene av seg håret når det gjelder oss gyldenpelser....andre ganger blir vi overøst med godord og kos,ganske så ustabile er de, men vi får leve med de. Pote fra Frez

    SvarSlett
  2. Flinke Emma, jeg hører jo at du har kontroll på damen din. :P Lykke til i morgen! :)

    SvarSlett