tirsdag 13. oktober 2009

Ny dag...

...nye muligheter og helt klart mer aktivitet! Sykkeltur først, og siden Ida var med gikk det som vanlig litt fortere enn når bare Kari og jeg er ute. Så fikk jeg trene litt lydighet ute på jordet, men det ble ikke mange øvelsene - rett og slett fordi jeg ikke helt fikk til fremadsendinga....

Etter at Kari hadde slengt i seg litt mat fikk jeg gå spor, og jeg gikk jammen i meg feil vei på sporoppsøket IGJEN! Skjønner ikke dette her jeg altså! Men sporet fiksa jeg ganske så greit men pinner? Nopp, ikke særlig mange pinner i dag heller!

Da Kari kom hjem fra møte i klubben nå i kveld var hun litt mer fornøyd med sporet mitt! En treningskompis hadde nemlig gått spor omtrent akkurat på samme tidspunkt som vi hadde - han hadde ikke funnet noen pinner....

Jordespor er jammen ikke alltid like enkelt!

2 kommentarer:

  1. Nopp jordespor er noe helt uforståelige greier, noen ganger easy mach, andre ganger nesten umulig....... Hjelper ikke med kjøttboller da altså......

    Boxerslafs.

    SvarSlett
  2. Kjøttboller? Ha'kke sett så mange av dem i det siste.....

    SvarSlett