fredag 9. oktober 2009

Ble jo trening jo!

Kari kom hjem en liten time tidligere enn vanlig og vi dro rett til "jordes". Først holdt Ida og Kari på ute på jordet en lang stund, da de kom tilbake fikk jeg være med å springe litt på jordet også, deilig å få lufta seg og turna litt!

Så var det trening, først felt, det tredje på en uke - ikke så langt i fra totalantallet i hele år.... Detta feltet var lite og da slipper jeg jo å springe så mye - og når jeg slipper å springe så mye kan jeg bruke nesa mer, det gjorde jeg i dag og fant dingsene så fint som bare det, og mer skal det jo ikke til for at Kari skal være fornøyd!

Etterpå var det spor, fytti katta i dag fikk jeg problemer med å bestemme meg for hvilken vei jeg skulle gå altså. Først tenkte jeg at det selvfølgelig går til venstre, men kom på at det er jammen ikke sikkert, så måtte jeg sjekke et par ganger til før jeg bestemte meg og da ble det RETT!!! Og det beste av alt, jeg fikk alle kjøttbollene Kari hadde med!! Hun sier jeg gikk mer på overvær enn med nesa i bakken en periode, men skitt au, jeg fant pinner!

Nå tror jeg hun har en plan for morgendagen, ut klokka sju og legge spor sier hun - ha, vi får se hvordan det går med den saken, jeg vet nemlig ikke om noen som er så glad i senga si som hun er ETTER at klokka har ringt.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar