søndag 11. oktober 2009

Tidlig på'n...


...i dag også! Helt utrolig, men Kari var ute av huset bare noen minutter over sju, først skremte hun vekk rådyra på jordet, så la hun spor til meg :o)

Jada, jeg er heldig, jeg vet det! Setter pris på det gjør jeg også, jeg viser stor entusiasme både i tide og utide...

Vanskelig å konsentrere seg om å finne rett spor i virvarret av spor der ute på jordet i dag, rådyra hadde tydeligvis tatt frokosten i mitt sporoppsøk. Ikke så merkelig at jeg gikk feil vei IGJEN eller? Ble visst en pinne igjen etter oss i dag også sier Kari, men det er vel ikke så dårlig eller...

Etterpå var vi ute og gikk tur, og da fikk jeg lete dingser underveis. Vi hadde litt ulike meninger om hvor dingsene var i dag så det tok litt tid å få inn alle - Kari hadde jo rett igjen...

2 kommentarer:

  1. Flinke Kari og flinke Emma, skjønner godt at det var vanskelig med det sporoppsøket der altså....

    SvarSlett
  2. Fyttikatta du er heldig som har en sånn morgenfugl av en eier - opp før føggla fis faktisk! Imponerende. Sånn var det ikke her i huset i helga... Klokka var over 9 før kjærringa fikk dratt seg ut av senga, men det hjalp jo lite når det ikke skjedde noe som helst selv om hun var våken og påkledt... Makan - skal vi bytte ??? Hilsen Babs og Willy!

    SvarSlett