tirsdag 20. oktober 2009

Nå har jeg...


...stort sett tilbragt de siste dagene i bilen men til gjengjeld er jeg blitt veldig god på å gjøre mest mulig ut av det de gangene jeg har fått komme ut ;-) Kamelene var en opplevelse - de er STORE!!

Da jeg endelig fikk gjøre noe i går tok jeg selvfølgelig ut det jeg har ladet opp med i løpet av helga! Først et par tre lydighetsøvelser, og jeg må si jeg virkelig tok meg sammen for å holde fokus - at det gikk litt fort på fremadsendiga var vel ikke mer enn Kari kunne forvente!

Så var det spor etter mørkets frembrudd, og da tok jeg det helt ut - det gikk så Kari ble riktig så ergerlig der bak! Det bare ble som det måtte bli, feil vei og ikke særlig mange pinner.... Men fordelen, jeg får helt sikkert gå flere spor denne uka ;-)

3 kommentarer:

  1. Kameler, ja de er hårete!
    Og det er sånne Kari velger å tro at hun har sluttet å måtte svelge....

    SvarSlett
  2. Har du fått ny lekekompis... ???? Så jo litt kul ut den kamelen der, hmmm men litt stor ja..... ;)
    Kult med flere spor da.... men Kari lærer aldri hun, men vi vet at du skjerper deg i sporet når det virkelog gjelder ;o)

    SvarSlett