søndag 4. oktober 2009

To dyre nuller

Men ellers er Kari som vanlig ganske så godt fornøyd med meg!

Sporstevne på Hønefoss, jordespor, og det har vi jo jobba litt med de siste dagene. Jeg gjorde en fin, fin jobb om jeg skal få si det selv, og Kari gjorde en bitte liten innsats hun også - da blir det bra vet'u!! Fullt på spor og oppsøk og det var en bragd den dagen for bare tre av sju klarte hele sporet.

Rett tilbake til klubben for litt lydighet og jeg kosa meg, det var veldig kult å gå lydighet! Masse bra karkterer, men dessverre ble jeg litt usikker på krypen da dommeren fulgte etter meg. Da det var bare 1.5 meter igjen stoppa jeg opp og da jeg forstod at Kari ikke var ved min side spratt jeg inn på plass - det ble null og 40 poeng borte....

Så var det felt da, den ene etter den andre kom tilbake med bare 2 og 3 gjenstander og det var vanskelig, men at jeg bare skulle finne en eneste en, ja det var litt skuffende både for meg og Kari - null også der og 60 poeng til forsvant i løpet av 5 minutter. Vi endte på 536 poeng totalt og best denne dagen, men med 80-100 poeng til hadde vi altså hatt en sum det kunne stått litt respekt av.

Kari, ja hun ergrer seg litt over poengene men syntes selvfølgelig fortsatt at jeg er den beste!!

6 kommentarer:

  1. Hmmm Emma nulle på feltet det har vel ikke skjedd før vel..... ??? Da må det feltet vært veldig veldig vanskelig ...........
    Tror vi får lure Kari til Drøbak så Emma får trent kryp med forstyrrelser, vi kan være luskende dommere vi ;o)

    SvarSlett
  2. ..... Og Emma er bare super flink, flinkeste gyllen pelsen til Kari.

    SvarSlett
  3. Synes du er kjempeflink jeg Emma;);) Dissa dommerne skal fly etter oss hele tiden synes jeg er helt unødvenig!!!!! Er godt Kari kan hjelpe til med noe også!!! Det måtte muttern idag også er lissom greit å aktivisere dem litt der dem henger bak i lina..... Så noen pinner bør dem jo klare få å med seg!!!!
    Masse susser fra Bocca

    SvarSlett
  4. Det feltet VAR vanskelig ja....Det synes iallefall jeg!
    Skal hilse fra mutter'n og si takk for en kjempekoselig dag i Hønefoss!
    Stor suss fra sangfuglen Miro!

    SvarSlett
  5. Vi er nesten litt sjokkerte her vi sitter, altså - 0 på felt faktisk !!! Glemte du nesa, eller ? *ler*. Men døtten meg du må ha gjort mye annet bra som likevel fikk så mange poeng med deg hjem, altså...

    SvarSlett
  6. Emma da! Feltet var jo kjempelett! Jeg gikk det jo rett etter deg og fant fire lett som bare det. Glemte du at du var retriever en liten stund eller?! Men på sporet var du jo super da! Gleder meg til vi skal starte i samme klasse neste år!

    SvarSlett